Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
|
|
16:00 – 17:30
|
Προσέλευση - Εγγραφές
|
Προεδρείο: Γ. Γώγουλος, Θ. Καρούνος, Μ. Μπλέτσας, Ν. Καστής
|
|
17:30 – 18:00
|
Τελετή Έναρξης – Χαιρετισμοί Επισήμων
|
18:00 – 20:30
|
Κεντρική Ομιλία
Θεόδωρος Καρούνος
Ερευνητής, Εργαστήριο Διαχείρισης και Βέλτιστου Σχεδιασμού Δικτύων - ΕΜΠ, Πρόεδρος ΕΕΛ/ΛΑΚ
“Είναι ο μαθητικός υπολογιστής ένα εργαλείο μάθησης μέσα και έξω από την τάξη; ”
|
Κεντρική Ομιλία
Μιχάλης Μπλέτσας
Διευθυντή Πληροφορικής του MediaLab στο MIT
“Ανάπτυξη λογισμικού του φορητού υπολογιστή ΧΟ: τα καλά, τα δύσκολα και τα άσχημα”
|
|
Κεντρική Ομιλία
Νικήτας Καστής
Διευθυντής, Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη
Το υπόδειγμα του “ανοικτού περιεχομένου”: υπηρετώντας συμμετοχικές μορφές μάθησης και παραγωγής γνώσης στο “Ανοικτό Σχολείο”
|
Σάββατο 17 Απριλίου 2010
|
|
08:30 – 09:30
|
Προσέλευση - Εγγραφές
|
Προεδρείο
Μ. Φραγκονικολάκης, Δ. Πνευματικάτος
|
|
Πρωινή ζώνη Κεντρικών ομιλιών
09:30 – 11:30
|
Ενσωμάτωση του ΕΛ/ΛΑΚ στην υποστηρικτική διδασκαλία του τμήματος "Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και Οικονομία" του ΤΕΙ Μεσολογγίου
Β. Νταλούκας, Σ. Συρμακέσης, Θ. Φώσκολος, Γ. Χατζής
|
Δεξιότητες Προγραμματισμού Για Όλους: Θέτοντας τις βάσεις της Ψηφιακής Ευχέρειας μέσω Μαθητοκεντρικών και Εκπαιδευτικών Γλωσσών Προγραμματισμού Παιδαγωγικών Προσεγγίσεων
Ν. Μουμουτζής , Γ. Στυλιανάκης, X. Ξανθάκη, Ν. Πετράκης, Σ. Χριστοδουλάκης
|
|
Η εξοικείωση με ΕΛ/ΛΑΚ και η πρόσληψη του από προπτυχιακούς φοιτητές: μια μελέτη περίπτωσης
H. Καρασαββίδης, Ε. Ανδριάνη, Χ. Παπαδήμας
|
|
Η χρήση του Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ) στη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
Αξιολογώντας τις στάσεις και τις απόψεις των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Γ. Γώγουλος, Μ. Φραγκονικολάκης, Χ. Κουτσουρελάκης, Μ. Μαρινάκης
|
|
11:30 – 12:00
|
Διάλειμμα καφέ
|
Προεδρείο
Ν. Μουμουτζής, Β. Σαμολαδάς
|
|
Πρωινή ζώνη Κεντρικών ομιλιών
12:00 – 14:00
|
Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής με ΕΛ/ΛΑΚ, μία ολοκληρωμένη πρόταση από το έργο της Τεχνικής Στήριξης ΣΕΠΕΗΥ
Γ. Σιάχος , Θ. Θεοδωρόπουλος, Α. Γεωργόπουλος
|
WikiEducator
Άννα Κρασσά
|
|
Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού ψηφιακού υλικού με τον eXe editor
Α. Καλλιβρετάκη, Χ. Παπαευαγγέλου, Η. Χρυσοχέρης
|
|
Χρήση του GNU Octave στο μάθημα Προσομοίωσης της Σχολής Ικάρων
Α. Ανδρεάτος & Α. Λερός
|
|
Προς μια Εκπαιδευτική Πολιτική για το ΕΛ/ΛΑΚ
Ευστρατία Λιακοπούλου
|
|
14:00 – 15:30
|
Διάλειμμα -Γεύμα
|
Προεδρείο
Μ. Κορδάκη, Α. Ανδρεάτος
|
|
Απογευματινή ζώνη Κεντρικών ομιλιών
15:30 – 17:30
|
Γιατί τα εκπαιδευτικά ιδρύματα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά ελεύθερο λογισμικό,
Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΛΛΑΚ στην Εκπαίδευση
Αλέξης Παναγιωτόπουλος
|
Παίζω και Μαθαίνω στο Moodle: Εφαρμογή Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Ενσωμάτωση του ΕΛ/ΛΑΚ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία
Κ. Κωσταλίας, Ε. Λιακοπούλου, Β. Νταλούκας
|
|
Αξιοποίηση της Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Moodle στη Διδασκαλία Μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος – η Τετραετής Εμπειρία του Mathisis.org
Α. Κοφτερός, Α. Τριανταφυλλίδης, Α. Σκέλλας, Α. Κρασσά
|
|
Ηλεκτρονικά μαθήματα σε Moodle: ανάλυση σύνθετων λειτουργιών και δραστηριοτήτων
Άννα Κρασσά
|
|
Η εισαγωγή του OLPC-XO στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Το παράδειγμα της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας
Ιωάννης Κασκαμανίδης
|
|
17:30 – 18:00
|
Διάλειμμα καφέ
|
Προεδρείο
Α. Τσεπαπαδάκης, Γ. Πανσεληνάς
|
|
Απογευματινή ζώνη Κεντρικών ομιλιών
18:00 – 19:30
|
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS
Σπύρος Παπαδάκης
|
Συνεργατικές Στρατηγικές Μάθησης για την Κατανόηση Εννοιών των Δικτύων & Επικοινωνιών στο ΕΛ/ΛΑΚ: LAMS
Μαρία Κορδάκη, Σιέμπος Χαρίλαος
|
|
Μια Εναλλακτική Διδακτική Πρόταση για το μάθημα των Πολυμέσων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ΕΛ/ΛΑΚ
Αφροδίτη Μιχαηλίδη
|
|
19:30 – 20:00
|
Συζήτηση – Κλείσιμο
|
Εργαστήρια
Κυριακή 18 Απριλίου 2010
*09:30 – 11:00 | *11:30 – 13:00 | *13:30 – 15:00 | |
1ο Εργαστήριο 1ου ΕΠΑΛ Χανίων
|
Η επεξεργασία ψηφιακού video με το Blender Ηλίας Καρασαββίδης, Ελένη Ανδριάνη, Χαράλαμπος Παπαδήμας |
Δημιουργία Ανοικτών Επαναχρησιμοποιήσιμων Μαθημάτων με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) Σ. Παπαδάκης, Ν. Δόβρος , Ε. Ρώσσιου, Γ. Πασχάλης |
Συνεργατικές δομές διδασκαλίας και μάθησης με τη χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ LAMS M. Κορδάκη, Χ. Σιέμπος |
2ο Εργαστήριο 1ου ΕΠΑΛ Χανίων
|
Επίδειξη ΣΕΠΕΗΥ με Ubuntu/LTSP και μεικτούς thin/fat σταθμούς εργασίας
Γ. Σιάχος, Θ. Θεοδωρόπουλος, Α. Γεωργόπουλος
|
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ μέσω ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
Κ. Κωσταλίας, Ε. Λιακοπούλου, Β. Νταλούκας, Μ. Ρούσσου
|
Επανάληψη εργαστηρίου |
Εργαστήριο 2ου ΓΕΛ Χανίων
|
Η παιδαγωγική Αξιοποίηση της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης moodle στη διδασκαλία μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος, μέσα από την τετραετή εμπειρία του Mathisis.org
Α. Κοφτερός, Α. Τριανταφυλλίδης, Α. Σκέλλας, Α. Κρασσά
|
**Τεχνική Εννοιολογικής Χαρτογράφησης
Α. Καλλιβρετάκη, Χ. Παπαευαγγέλου, Η. Χρυσοχέρης
|
**Τεχνική Εννοιολογικής Χαρτογράφησης
Α. Καλλιβρετάκη, Χ. Παπαευαγγέλου, Η. Χρυσοχέρης
|
* 11:00 – 11:30 & 13:00 – 13:30 & 15:00 – 15:30 Συζήτηση – Ανατροφοδότηση **Το εργαστήριο θα υλοποιηθεί από 11:30 – 14:00 & 14:30 – 17:00 |
Εργαστήρια 1ου ΕΠΑΛ Χανίων, Κοραή 7 Χανιά
Εργαστήριο 2ου ΓΕΛ Χανίων, Κοραή 5 Χανιά
Επίσης, το πρόγραμμα μπορείτε να το βρείτε στα επισυναπτόμενα έγγραφα.